Výpočet kořisti

Dost často si lidé v klanu povídají, že mohou a nebo nemohou najít slušné hráče s bohatými zdroji k vyloupení. Získání kořisti (angl. loot) je zásadní věcí pro rychlé získávání prostředku pro stavbu a upgrade. Co tedy určuje, zda narazíte na dobré nebo špatné zdroje?

Odpovědět nelze snadno a roli hraje spousta faktorů. Nicméně omezíme se na porozumění výpočtu objemu surovin o které budete hrát.

Mince a elixír

Objem mincí a elixíru je dán přesným výpočtem. Krást můžete z radnice, skladišť a pak z těžebních věží. Základní tabulka procent objemu z aktuálně uskladněných surovin nepřítele prozradí maximální částku:

level radnice % kořisti ze zdrojů oběti max objem vašeho skladu
1-5 20% 200,000 1,000,000
6 18% 200,000 1,111,111
7 16% 250,000 1,562,500
8 14% 300,000 2,142,857
9 12% 350,000 2,916,667
10 10% 400,000 4,000,000

Výslednou hodnotu modifikuje rozdíl mezi levely TownHall. Proto je na nízkém levelu snadné najít „bohaté“ protivníky a na vysokém levelu bez adekvátních trofejí je hra skoro nehratelná:

rozdíl levelu TowHall dostupný objem kořisti
0 100%
1 90%
2 50%
3 25%
4 a více 5%

I z Clan Castle lze získat odměnu na základě uložených surovin. Objem určuje level Town Hall:

1 – 5 6 7 8 9 10
10% 9% 8% 7% 6% 5%

A nakonec samotné těžební věže mincí a elixíru. Zde je výpočet snadný, lze získat 50% z uloženého objemu. Úplné orgie, pokud najdete dlouho nedobitého neaktivního hráče 🙂

 

Z výše uvedených tabulek si lze snadno odvodit, že maximum co lze aktuálně z jednoho boje získat je pro level 10 (Town Hall) spočitatelné:

400.000 (sklad) + 7 x 75.000 (věže) + 1.000 (TH) + 75.000 (CC) = 1.001.000 mincí/elixíru

 

 

Komentáře

comments